مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

استکی: مشکلی با تقسیم تیم ملی بوکس به دو تیم ندارم




تهران - ایرنا- تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران با نظر مسوولان فدراسیون و اعضای کمیته فنی به دو بخش تقسیم شد تا هر تیم زیر نظر کادر فنی مجزا کند.به گزارش ایرنا، در این سالها فدراسیون بوکس به محلی برای اتخاذ تصمیمات منحصر به فرد تبدیل شده است که ثمره این تصمیمات نیز درجا زدن این رشته در عرصه های گوناگون بوده است.پس از عملکرد نسبتا مناسب تیم ملی بوکس ایران در بازیهای آسیایی اینچئون و برخلاف انتظارات، اخبار متعددی در خصوص تغییرات در کادر فنی و استخدام سرمربی خارجی به گوش می رسید.این بحث بارها از سوی مسوولان فدراسیون مطرح شد و حتی آنان از انجام اقدمات اولیه برای جذب مربی خارجی خبر دادند. با این حال کمیته فنی در آخرین نشست خود تصمیم گرفت تا تیم ملی را دو بخش مجزا تمرین کند که هدایت یک تیم برعهده اکبراحدی و دیگری برعهده علیرضا استکی باشد.علیرضا استکی در این خصوص به ایرنا گفت: از طریق رسانه ها در جریان این تصمیم قرار گرفتم.وی افزود: این تصمیم در نشستی که رییس، نایب رییس و دبیر فدراسیون، مدیرتیم های ملی و اعضای کمیته فنی حضور داشتند اتخاذ شده است.استکی در پاسخ به این سوال که مشکلی با تبدیل تیم ملی به دو بخش مجزا ندارد؟ تصریح کرد: از نظرم مشکلی وجود ندارد و شاید رقابتی باشد اما رفاقت ها از بین نمی رود.وی افزود: هرگاه ابلاغ این تصمیم به من داده شود با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی و در راستای سیاست های فدراسیون تلاش می کنم.استکی با اشاره به اینکه احترام اکبراحدی به عنوان سرمربی تیم ملی واجب است، گفت: ذهنم را معطوف به تیم امید کرده بودم ولی هر تصمیم که مسوولان بگیرند برایم قابل احترام است.این مربی تاکید کرد: قرار است نفرات اول قهرمانی کشور به صورت مستقیم وارد اردو شوند و سپس بین نفرات دوم و سوم و آنهایی که کادر فنی انتخاب می کند رقابت انتخابی برگزار شده تا در مجموع حدود 25 مشتزن تمرینات را آغاز کنند.وی با اشاره به اینکه حدود 9 سال است در کادر فنی تیم های ملی رده های سنی مختلف حضور دارد، گفت: من شاگرد تمام مربیان ایرانی هستم و حالا فرصت این رسیده تا خودم را نشان دهم.استکی گفت: ادعایی ندارم و سرباز ورزش ایران هستم و امیدوارم دست در دست هم بتوانیم به موفقیت برسیم و هرزمانی که فدراسیون مرا نخواست آنرا می پذیرم.وی در خصوص اینکه حضور مربی خارجی در بوکس ایران را چگونه ارزیابی می کنید گفت: اگر چهار سال به مربی خارجی فرصت داده شده و مربیان خوب ایرانی نیز در کنار وی باشند حتما به موفقیت می رسد.همچنین تلاش خبرنگار ایرنا برای گفت وگو با اکبر احدی نتیجه نداد چرا که از زمان انتشار این خبر تاکنون موفق به تماس با وی نشدیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.