مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

عوارض مصرف سوماتروپین







برخی از عوارض سوماتروپین : در واقع همه ما در بدن خود دارای سلول هایی هستیم که طی عوامل مختلفی دستخوش تغییر شده اند.(سلول های سرطانی) که در این جا ازبررسی این عوامل خود داری میکنیم. سوماتروپین یا همان هورمون رشد انسانی باعت تسریع رشد همه بافت ها و در برخی شرایط استخوان نیزمیشود. سلول های تغییر یافته یا همان سرطانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و بلافاصله بعد از تزریق این دارو رشد نموده و در اخر به صورت غدد زیر پوستی که اغلب در زیر گره های لنفاوی ران پا یا زیر بغل به وجود می ایند که در مواردی طی جراحی های سرپایی خارج شده و در برخی موارد باعث مرگ مصرف کننده نیز میشوند.مورد دیگر ازعوارض این دارو آگرومالی یا افزایش رشد استخوان های جمجمه به ویژه فک می باشد. که در نتیچه چهره ای غیر معمول برای مصرف کننده در پی خواهد داشت. که تقریبا غیر قابل بازگشت خواهد بود.چند نکته بالا تنها برخی از عوارض این دارو بود لذا از جوانان عزیز خواهش دارم که بعد از مصرف چند روزه هورمون یا حتی به پایان بردن دوره های هورمونی و استروئیدی و مشاهده نکردن عوارض جدی دوباره مبادرت به مصرف هورمون ها نکنند چرا که اثرات استفاده از استروئید ها 10 تا 15 سال بعد ازمصرف بروز میکنند. در این باره میتوان بدن انسان را از دوره جنینی که هورمون های رشد در رحم مادر وارد بدن جنین میشوند و یاد کرد که عوارض ان در سن بلوغ (15 سالگی) از قبیل رویش مو در بدن و صورت. رشد ناگهانی استخوان ها. کلفت شدن صدا و.... میباشد. شایان ذکر هست استفاده برای بدنسازان حرفه ای با دستورات درست بلامانع هست اما باب شدن تزریقات در داخل باشگاه ها برای افراد مبتدی جای تاسف دارد .








نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.