مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

تبرررررررررررریک ﻓﺮﻭﺗﻦ گل آﺭﺍ ﺑﻮﻛﺴﻮﺭ ﺟﺴﻮﺭ ﻭ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪ ﻛﺸﻮﺭﻣﺎﻥ

تبرررررررررررریک ﻓﺮﻭﺗﻦ گل آﺭﺍ ﺑﻮﻛﺴﻮﺭ ﺟﺴﻮﺭ ﻭ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪ ﻛﺸﻮﺭﻣﺎﻥ ﺑﺎ ﻳﻚ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺗﺤﺴﻴﻦ ﺑﺮﺍﻧگیز ﺩﺭ ﻓﻴﻨﺎﻝ ﺗﻮﺭﻧﻤﻨﺖ ﺑﻴﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﻲ چین ﺑﻮﻛﺴﻮﺭ ﻗﺪﺭﺗﻨﻤﻨﺪ ﻭﻋﻨﻮﺍﻥ ﺩﺍﺭ ﻗﺰﺍﻕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﺍﻧﻮ ﺩﺭآﻭﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﻣﺪﺍﻝ خوش رنگ ﻃﻼﻱ ﺍﻳﻦ ﺭﻗﺎﺑﺘﻬﺎ را ﺩﺳﺖ ﻳﺎﻓﺖمشت‌زن عنوان دار و با تجربه تیم ملی بوکس کشورمان گفت: در روز پایانی مسابقات بین‌المللی چین توانستم با شکست حریف قدرتمند و عنوان دار از کشور قزاقستان به مدال طلای این مسابقات دست پیدا کنم.وی درباره حریف مسابقه فینال خود اظهار داشت: حریفم در مسابقه فینال، حریف قدرتمند و عنوان داری بود که چهار سال پیش در مسابقات آسیایی گوانجوی چین به این حریف مسابقه را واگذار کردم

این مشت‌زن تیم ملی بوکس سطح این مسابقات را بسیار بالا توصیف کرد و ادامه داد: از این لحظه با تمام توان برای کسب مدال طلای مسابقات آسیایی اینچوان کره‌جنوبی تمرین می‌کنم.گل‌آرا با اشاره به شرکت 120 بوکسور از 16 کشور در قالب 17 تیم در این مسابقات، بیان داشت: کشور میزبان با دو تیم در این مسابقات شرکت کرده است، فروتن با بردن حریفان قدرمند و سطح بالایی از کشور تایلند و کشور میزبان چین و همچنین قزاقستان توانست با درخشش تحسین برانگیز حاضران و شایستگی مدال خوش رنگ طلای این تورنمت مطرح و مهم چین را کسب کندبه امید مدال طلا و درخشش در المپیک آسیایی اینچوان کره جنوبی

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.