مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

اردوی ترکیه



طبق برنامه‌ریزی فدراسیون بوکس و نظر مساعد کادر فنی، تیم ملی قرار است با 13 بوکسور در اردوی مشترک ترکیه شرکت کند.


هومن طوقانی در وزن 49 - کیلوگرم، آرمین امجدیان و فروتن گل‌آرا در وزن 60- کیلوگرم، دانا اسماعیل‌زاده در وزن 64 - کیلوگرم، امین قاسمی‌پور در وزن 69 - کیلوگرم، سجاد محرابی و جهانگیر عراقی در وزن 75 - کیلوگرم، محمد ستارپور و احسان روزبهانی در وزن 81- کیلوگرم، علی مظاهری و رضا مرادخانی در وزن 91 - کیلوگرم و جاسم دلاوری و مجید سپهوند در وزن 91+ کیلوگرم نفرات اعزامی ایران به این رقابت‌ها هستند.

در مبارزات انتخابی درون اردویی که روز گذشته برگزار شد در وزن 75 کیلوگرم سجاد محرابی برابر جهانگیر عراقی پیروز شد و در وزن 91 کیلوگرم رضا مرادخانی هم سالار غلامی را از پیش رو برداشت تا به اردوی مشترک ترکیه اعزام شوند.

طوقانی، امجدیان و اسماعیل‌زاده دانش‌آموز هستند و در صورتی که کار خروج از کشورشان درست نشود شاید به اردوی ترکیه اعزام نشوند.

اکبر احدی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان در مورد این اردوی مشترک گفت: بر اساس دعوتنامه‌ای که به دست ما رسیده این اردو قرار است از 27 خرداد به مدت 14 روز با حضور تیم ملی ترکیه برگزار شود. 10 تیر به کشور بازمی‌گردیم و اردوها ادامه می‌یابد تا تیم ملی به تورنمنت چین اعزام شود. تورنمنت چین هم 20 تیر است که قرار است با 10 بوکسور در این رقابت مهم شرکت کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.