مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

نبرد شگفت انگیز بوکسوری از پورتوریکو:


میگوئل کوتو از پورتوریکو موفق شد سرجیو گابریل مارتینز که در سال 2010 به عنوان برترین بوکسور سال به دنیا معرفی شده بود را طی یک نبرد شگفت انگیز مغلوب کند و این درحالی بود که اولین تجربه اش را در دسته وزنی جدید به اجرا درآورد. این نبرد مربوط به کسب عنوان قهرمانی جهان در سازمان wbc در دسته میان وزن در دوهفته پیش در رینگی از کشور آمریکا به نمایش درآمد. خاطر نشان میشود که کمربند قهرمانی میان وزن این سازمان حدود 2 سال پیش در تصاحب مارتینز بود که در این مبارزه درعین ناباوری این کمربند را از دست داد وتسلیم میگوئل نمود. مبارزه مذکور به عنوان یکی از بااهمیت ترین رقابت های سال 2014 قلمداد میشود و این امکان وجود دارد که میگوئل با توجه به جنگندگی مثال زدنی اش به عنوان کاندیدای برترین بوکسور امسال معرفی شود.
رده بندی جهانی:
در بین بوکسورهای حرفه ای دسته میان وزن سرتاسر جهان نام 1246 نفر در رنکینگ جهانی رده بندی شده و از این بین میگوئل در سطر دوم و مارتینز در سطر ششم برترین ها قرار گرفته اند. هر کدام از این بوکسورها در کشور خودشان نیز در صدر رده بندی جای گرفته اند.
وضعیت سرجیو مارتینز:
این بوکسور 39 ساله دارای 178 سانتی متر قد و 72 کیلوگرم وزن میباشد.وی آرژانتینی الاصل مقیم اسپانیا میباشد. او که از سن 20 سالگی به رشته بوکس روی آورده در سال 1997 وارد رینگ حرفه ای شد و تاکنون تعداد 51 پیروزی 3 شکست و 2 تساوی را در کارنامه اش ثبت کرده است. از نکات قابل توجه درخصوص او وجود استعداد و قابلیت های مثال زدنی اش میباشد به طوری که در سال 2010 از بین تمام بوکسورهای حرفه ای جهان عنوان جنگنده ترین بوکسور سال را به خودش اختصاص داد. همچنین در همان سال عنوان قهرمانی میان وزن جهان در سازمان های wbc-wbo را درتصاحب خود درآورد.
وضعیت کوتو:
میگوئل دارای 33 سال سن 170 سانتی متر قد و 71 کیلوگرم وزن میباشد.ملیت او کشور پرتوریکو میباشد و این درحالی است که در کشور آمریکا متولد شده و هم اکنون در پورتوریکو زندگی میکند. وی در دوران آماتوری نیز مدالهای مختلفی کسب کرد که بهترین آنها مدال نقره مسابقات جهانی آرژانتین در 1998 بود. درسال 2001 وارد رینگ حرفه ای شد و هم اکنون کارنامه اش مشتمل بر 39 پیروزی و 4 شکست میباشد. میگوئل تا پیش از آخرین نبردش در دسته کمتر از میان وزن مبارزه میکرد و در آن دسته وزنی سابقه کسب عنوان قهرمانی جهان در سازمان های wbc-wbo-wba را البته نه بطور یکجا بلکه بطور متناوب داشته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.