مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

جدال برترین بوکسورهای آلمان و آرژانتین

برای کسب عنوان قهرمانی جهان در سازمان wba در دسته کمتراز سنگین وزن

برترین بوکسورهای حرفه ای کمتراز سنگین وزن کشورهای آلمان و آرژانتین برای کسب عنوان قهرمانی جهان در سازمان فوق در تاریخ 7 ژانویه جدال دیدنی داشتند. این نبرد در رینگی از کشور آلمان به نمایش درآمد و طی آن یورگن از آلمان موفق شد پس از 12 راند مبارزه و با اختلاف امتیاز بوکسور آرژانتینی به نام روبرتو بولونتی را مغلوب کند و بدین ترتیب از کمربند قهرمانی wba جهان که 2 ماه پیش تصاحب کرده بود دفاع کند. 
رده بندی جهانی:
هم اکنون در دسته 600/79 کیلوگرم نام 1008 بوکسور حرفه ای از سرتاسرجهان در رنکینگ جهانی به ثبت رسیده که از این بین یورگن برامر در سط پنجم و روبرتو بولونتی در سطر بیست و هفتم برترین های جدول رده بندی شده اند. ضمن اینکه هرکدام از آنها در کشور خودشان به عنوان برترین بوکسور شناخته میشوند.
وضعیت یورگن برامر:
این بوکسور 35 ساله دارای 181 سانتی متر قد و 79 کیلوگرم وزن میباشد. وی در دوران آماتوری اش مدال برنز مسابقات جوانان اروپایی 1995 مجارستان را بر گردن آویخت و در سال 1966 نیز طلای جوانان جهانی کوبا را تصاحب کرد. اودرآن دوران چند پیروزی غیر منتظره را بدست آورد و مقابل تعدادی از بوکسورهایی که هم اکنون جزو ابرقدرتها محسوب میشوند پیروز شد. بوکسورهایی همچون ریکی هاتون-فلیکس اشتورم و کارل فروچ، درآن دوران مقابل یورگن برامر مغلوب شئه بودند. یورگن در سال 1999 اولین تجربه حرفه ای اش را پشت سر گذاشت و کارنامه اش هم اکنون شامل 44 پیروزی و 2 شکست میباشد. وی درسال 2009 نیز موفق به تصاحب کمربند قهرمانی در سازمان wbo شده بود.
وضعیت روبرتو بولونتی:
این بوکسور 35 ساله دارای 180 سانتیمتر قد و 79 کیلوگرم وزن میباشد و در سال 2005 وارد رینگ حرفه ای شد و تاکنون 35 پیروزی و 3 شکست را تجربه کرده است. وی دو هفته پیش مهمترین نبرد دوران حرفه ای اش تا کنون را تجربه کرد و هرچندکه مغلوب شد ولی 12 راند دوام آوردن مقابل بوکسوری قدرتمند و صاحب نام همچون(یورگن برامر) نشان از قابلیتهای روبرتو بولونتی میباشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.