مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

احدی: دیگر کسی را به اردو راه نمی‌دهم/ خط خورده‌ها جایی در تیم ملی بوکس ندارند


اکبر احدی در مورد پیگیری اردوهای تیم ملی بوکس، اظهار داشت: اردوهای تیم ملی از اول دی‌ماه شروع شده و 22 نفر پس از برگزاری انتخابی‌ها به اردو دعوت شدند. تمرینات ما تا بازی‌های آسیایی اینچئون ادامه خواهد داشت و در طول مسیر اگر تورنمنتی وجود داشته باشد با تصمیم مسئولان فدراسیون در آن رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد. البته با زمانی که تا بازی‌های آسیایی اینچئون باقی مانده اگر بوکسورهای خوبی را شناسایی کردیم حتما آنها را به اردو دعوت می‌کنیم هرچند که در حال حاضر نفرات اردونشین چکیده بوکس ایران هستند.

وی افزود: تیم ملی بوکس قرار بود 15 بهمن‌ماه با ترکیب 6 بوکسور در تورنمنت مجارستان شرکت کند، اما به دلایلی این اعزام نیز کنسل شد. ظاهرا مسئولان برگزاری مسابقات به فدراسیون اعلام کرده‌اند یک مقدار در ارسال مدارک تاخیر کرده‌اید و به همین دلیل ظرفیت سایت برگزاری مسابقات تکمیل شده است. در حال حاضر تمرینات را پیگیری می‌کنیم تا ششم اسفندماه با 10 بوکسور راهی تورنمنت بلغارستان شویم.

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد صحبت‌های ناطق نوری که اظهار کرده نفرات خط‌ خورده دیگر جایی در اردوی تیم ملی ندارند، گفت: بله ناطق نوری تصمیم منطقی گرفته است. اگر رئیس فدراسیون هم آنها را ببخشد از نظر من دیگر نفرات خط خورده جایی در تیم ملی ندارند، چرا که بچه‌هایی که در حال حاضر در اردو تمرین می‌کنند صبح تا شب برای آمادگی جسمانی خود تلاش می‌کنند به نظر من یک بوکسور بدون سپری کردن مراحل آماده ‌سازی نمی‌تواند در اردو حضور داشته باشد پس با این حساب ما از بین نفراتی که در اردوها حضور دارند بهترین بوکسورها را راهی بازی‌های آسیایی اینچئون خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از نظر ما همه چیز تمام شده، من ابتدا نیز

به مسئولان فدراسیون گفته بودم اگر قرار است بخششی باشد پس بهتر است هرچه زودتر این تصمیم گرفته شود، اما آنها اگر بخواهند در این شرایط به اردونشینان اضافه شوند در حق دیگران ظلم شده است.


وی افزود: تیم ملی بوکس قرار بود 15 بهمن‌ماه با ترکیب 6 بوکسور در تورنمنت مجارستان شرکت کند، اما به دلایلی این اعزام نیز کنسل شد. ظاهرا مسئولان برگزاری مسابقات به فدراسیون اعلام کرده‌اند یک مقدار در ارسال مدارک تاخیر کرده‌اید و به همین دلیل ظرفیت سایت برگزاری مسابقات تکمیل شده است. در حال حاضر تمرینات را پیگیری می‌کنیم تا ششم اسفندماه با 10 بوکسور راهی تورنمنت بلغارستان شویم.

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد صحبت‌های ناطق نوری که اظهار کرده نفرات خط‌ خورده دیگر جایی در اردوی تیم ملی ندارند، گفت: بله ناطق نوری تصمیم منطقی گرفته است. اگر رئیس فدراسیون هم آنها را ببخشد از نظر من دیگر نفرات خط خورده جایی در تیم ملی ندارند، چرا که بچه‌هایی که در حال حاضر در اردو تمرین می‌کنند صبح تا شب برای آمادگی جسمانی خود تلاش می‌کنند به نظر من یک بوکسور بدون سپری کردن مراحل آماده ‌سازی نمی‌تواند در اردو حضور داشته باشد پس با این حساب ما از بین نفراتی که در اردوها حضور دارند بهترین بوکسورها را راهی بازی‌های آسیایی اینچئون خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از نظر ما همه چیز تمام شده، من ابتدا نیز

به مسئولان فدراسیون گفته بودم اگر قرار است بخششی باشد پس بهتر است هرچه زودتر این تصمیم گرفته شود، اما آنها اگر بخواهند در این شرایط به اردونشینان اضافه شوند در حق دیگران ظلم شده است.


وی افزود: تیم ملی بوکس قرار بود 15 بهمن‌ماه با ترکیب 6 بوکسور در تورنمنت مجارستان شرکت کند، اما به دلایلی این اعزام نیز کنسل شد. ظاهرا مسئولان برگزاری مسابقات به فدراسیون اعلام کرده‌اند یک مقدار در ارسال مدارک تاخیر کرده‌اید و به همین دلیل ظرفیت سایت برگزاری مسابقات تکمیل شده است. در حال حاضر تمرینات را پیگیری می‌کنیم تا ششم اسفندماه با 10 بوکسور راهی تورنمنت بلغارستان شویم.

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد صحبت‌های ناطق نوری که اظهار کرده نفرات خط‌ خورده دیگر جایی در اردوی تیم ملی ندارند، گفت: بله ناطق نوری تصمیم منطقی گرفته است. اگر رئیس فدراسیون هم آنها را ببخشد از نظر من دیگر نفرات خط خورده جایی در تیم ملی ندارند، چرا که بچه‌هایی که در حال حاضر در اردو تمرین می‌کنند صبح تا شب برای آمادگی جسمانی خود تلاش می‌کنند به نظر من یک بوکسور بدون سپری کردن مراحل آماده ‌سازی نمی‌تواند در اردو حضور داشته باشد پس با این حساب ما از بین نفراتی که در اردوها حضور دارند بهترین بوکسورها را راهی بازی‌های آسیایی اینچئون خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از نظر ما همه چیز تمام شده، من ابتدا نیز

به مسئولان فدراسیون گفته بودم اگر قرار است بخششی باشد پس بهتر است هرچه زودتر این تصمیم گرفته شود، اما آنها اگر بخواهند در این شرایط به اردونشینان اضافه شوند در حق دیگران ظلم شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.