مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

کری ساندرز فقید !

کری همونیه که تو راند دو !!! ولادیمیر کلیچکو رو ناک اوت کرد و اسمش رو برای همیشه در تاریخ ثبت کرد !
ویتالی کلیچکو برادر بزرگتر ولادیمیر چند ماه بعد مسابقه ای انتقامی برگذار کرد و کری را شکست داد اما لذتی که تو شکست ولادیمیر در راند دو بود در شکست کری ساندرز نبود !
کری سرانجام در جشن تولد دخترش حضور یافت و متاسفانه مورد تهاجم افرادی ناشناس قرار گرفت و در اثر برخورد گلوله جان به جان افرین تسلیم نمود !
معلوم نشد کری چگونه مرد اما همیشه پای مافیا در میان است ! 

 

مشتزن دسته وزنی(میان سنگین وزن) معرفی شدند

بر اساس جدیدترین جدول رده بندی جهانی اسامی 7 مشتزن دسته وزنی(میان سنگین وزن) معرفی شدند
خاطر نشان میشود مشتزنهایی در رنکینگ جهانی جای می گیرند که از آخرین مبارزه آنها بیش از یک سال نگذشته باشد و حتی اگر یکسال و یک روز نیز از رقابت در رینگ غیبت داشته باشند به طور خودکار نام آنها حذف شده و در مرحله بعد که به مبارزه برگردند با احتساب امتیازات قبلی،مجددا در رنکینگ جهانی رده بندی خواهند شد.
1- یوان پابلو هرناندز: ملیت کوبا- با 28 پیروزی و 1شکست
2- مارکو هوک: ملیت صربستان-
3- دابیسو مچیون: ملیت آفریقای جنوبی- با 16 پیروزی 1 شکست
4- کرزیسزوف ولودارچیک: ملیت لهستان-49 پیروزی 2 شکست
5- اوویل مک کنزی: ملیت جاماییکا- با 23 پیروزی 12 شکشست
6- اولا افولابی: ملیت انگلیسی- 20 پیروزی 3 شکست 4 تساوی 
7- گریگوری دروزد: ملیت روسیه- با 38 پیروزی و 1 شکست

پیروزی های نابغه قزاقستانی شبیه به مایک تایسون شده

مبارزه چشمگیر برترین مشتزن سال 2013
گنادی گلاوکین از قزاقستان به عنوان برترین مشتزن سال 2013 دنیا،یک مبارزه چشمگیر را مقابل مشتزن پر قدرت و صاحب نام استرالیا به نام دانیل جیل به نمایش گذاشت. این نبرد هفته گذشته در دسته میان وزن در رینگی از کشور آمریکا به اجرا درآمدو گلاوکین موفق شد حریفش را در زمان 13 ثانیه پیش از اتمام راند 3 با نتیجه ناک داون مغلوب کند و این درحالی ست که کارشناسان اظهار داشتند که پیروزی های نابغه قزاقستانی شبیه مایک تایسون است. مایکل جرارد تایسون قهرمان اسبق سنگین وزن جهان بیشتر پیروزی هایش را در همان راندهای ابتدایی رقم میزد و قدرت ضربه هایش به حدی پر قدرت بود که وقتی به صورت حریف برخورد میکرد گیج کننده بود و تعادل حریف به شدت برهم میخورد و در اغلب مواقع توان باز ایستادن نداشت و زمانی که تعادل نسبی اش بر میگشت متوجه میشد که شکست خورده است و کار از کار گذشته. تایسون از سال 1985 الی 2005 تعداد 50 پیروزی 6 شکست و 2 تساوی را در کارنامه اش ثبت نموده و از بین پیروزی هایش تعداد 44 حریف را ناک اوت و ناک داون نموده است و فقط 6 نفر درمقابل تایسون تا پایان مبارزه دوام آورده اند و با اختلاف امتیاز شکست خورده اند. درهمین رابطه هم اکنون گلاوکین نیز تاکنون 30 مبارزه را بدون شکست با پیروزی پشت سر گذاشته و از بین این پیروزی ها تعداد 27 نبرد را با نتایج ناک اوت و ناک داون همراه ساخته و فقط 3 مشتزن توانسته اند تا پایان 12 راند مبارزه را ادامه بدهند و در نهایت نیز با اختلاف امتیاز مغلوب شده اند. 
تلخ ترین شکشست دانیل جیل:
دانیل جیل تلخ ترین شکست دوران حرفه ای اش را تجربه کرد. او چه در دوران آماتوری و چه حرفه ای اینچنین ضعفی را در برابر یک مشتزن تجربه نکرده بود و به واقع در برابر حریف قزاقستانی عاجز مانده بود و ضربات چپ و راست را بطور پی در پی و در کمال ناباوری دریافت میکرد. گفتنی است که دنیل پیش از این نیز 2 شکست را در دوران حرفه ای متحمل شده بود ولی در هر 2 نبرد پس از 12 راند مبارزه و با اختلاف بسیار ناچیز مغلوب شده بود شاید خودش هم تصور نمیکرد که روزی اینچنین حریفی او را تحقیر کند. 
کمربند قهرمانی wba
مبارزه بین گلاوکین و دانیل جیل بر سر کسب عنوان قهرمانی سازمان wba بود. گلاوکین در سال 2010 در سازمان فوق عنوان قهرمانی جهان را تصاحب کرد و به تبع آن نیز صاحب کمربند قهرمانی جهان در آن سازمان شدو این عنوان را مقابل 9 حریف دیگر حفظ نمود و اینبار آمده بود تا برای دهمین مرتبه به حفظ عنوانش بپردازد که به طور چشمگیر و مقتدرانه از عنوان دفاع کرد. 

مختصری درمورد دانیل جیل:
این مشتزن 33 ساله دارای 178 سانتیمترقد و 72 کیلوگرم وزن میباشد. او در دوران آماتوری با پوشیدن پیراهن تیم ملی استرالیا راهی مسابقات المپیک 2000 سیدنی شد، همانجا که بابک مقیمی و نوریان نیز حضور داشتند. وی در دور اول رقابتها مغلوب مشتزن ایتالیایی شد . در سال 2002 نیز در رقابت های تورنمنت بین المللی منچستر موفق به کسب مدال طلاشد. درهمان سال در بازی های اقیانوسیه قهرمان شد و همین عنوان را در سال 2004 نیز تکرار کرد و در اواخر سال 2004 به رینگ حرفه ای روی آورد و تاکنون تعداد 30 پیروزی و 3 شکست در کارنامه حرفه ای اش ثبت شده است. 

 

احدی: قضاوت انتخابی وزن 81 کیلوگرم بوکس عادلانه بود/ با رأی داوران موافق هستم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: قضاوت در انتخابی وزن 81 کیلوگرم عادلانه بود و داوران به درستی به روزبهانی رأی دادند.
به گزارش خبرگزاری فارس، انتخابی تیم ملی بوکس هفته گذشته برگزار و اسامی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون معرفی شد و در وزن 81 کیلوگرم که محمد ستارپور و احسان روزبهانی حضور داشتند، قرار شد که روز 27 مردادماه انتخابی بین این دو نفر برگزار شود تا تکلیف بوکسور وزن 81 کیلوگرم اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون مشخص شود. سرانجام روز دوشنبه احسان روزبهانی با شکست محمد ستارپور با نتیجه 2 بر یک به عنوان نماینده وزن 81 کیلوگرم انتخاب و جواز حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون را کسب کرد، اما محمد ستارپور نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم‌ ملی بوکس مدعی شده که انتخابی تیم ملی با قضاوت داوران کم تجربه برگزار شده و به هیچ عنوان قضاوت عادلانه نبود.اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به انتقاد محمد ستارپور، اظهار داشت: نفراتی که روز انتخابی تیم ملی در وزن 81 کیلوگرم در سالن حضور داشتند همه از کارشناسان اهل فن و داوران خوب کشورمان بودند که در پایان مسابقات همه به برتری روزبهانی رای دادند. به اعتقاد من داوران هم به خوبی قضاوت کردند و قضاوت کاملا عادلانه بودسرمربی تیم ملی در ادامه گفت: همیشه در پایان هر مبارزه‌ای حرف و حدیث به وجود می‌آید و اعتراض ستار‌پور هم طیبعی است، چرا که او شکست خورده و حضور در بازی‌های آسیایی را از دست داده و از این موضوع ناراحت است که چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است. ناگفته نماند که هر دو بوکسور خیلی خوب مبارزه کردند، اما روزبهانی یک مقدار به بازی مسلط‌ بود.وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده به عنوان سرمربی تیم ملی نظر داوران را قبول دارم و هیچ گونه حق خوری در انتخابی وزن 81 کیلوگرم نشد. 

 

برترین های مسابقات بوکس نوجوانان قهرمانی کشور در بانه شناخته شدند


ششمین دوره رقابت‌های بوکس رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور، با شناخت نفرات برتر شامگاه سه شنبه 28 مردادماه به میزبانی شهرستان بانه به پایان رسید.به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ششمین دوره مسابقات بوکس نوجوانان پسر قهرمانی کشور از 23تا 28 مردادماه، به مدت 5 روز در سالن ورزشی شهید صفری شهرستان بانه برگزار و با شناخت نفرات و تیم های برتر این دوره از رقابت ها، پایان یافت.بر اساس این گزارش، در این مسابقات 258 بوکسور در قالب 34 تیم از 31 استان سراسر کشور در 13 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان علی قاسم آبادی از گلستان در وزن 46 کیلوگرم، محمد امین ظفری از چهارمحال و بختیاری در 48 کیلوگرم، عرفان جمال زهی از سیستان و بلوچستان در 50 کیلوگرم، امیررضا محمدی از لرستان در 52 کیلوگرم، محمد امین کرد از سیستان و بلوچستان در 54 کیلوگرم و علی ایران منش از کرمان در 57 کیلوگرم با قرار گرفتن بر سکوی نخست به نشان طلا دست یافتند.در اوزان 60 کیلوگرم علیرضا محمدی از مازندران، 63 کیلوگرم علی مهران فر از کهکیلویه و بویر احمد، 66 کیلوگرم جواد سلیمان زاده از آذربایجان شرقی، 70 کیلوگرم امیر مرتضی پور موحد از قزوین، 75 کیلوگرم علیرضا گراوند از لرستان، 80 کیلوگرم مرتضی الماسی از لرستان و در 80+ کیلوگرم سیدمحمدرضا قریشی از گیلان عنوان قهرمانی را کسب و مدال زرین طلا را بر گردن آویختند.در رده بندی تیمی استان لرستان با کسب 26 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های تهران با کسب 19 امتیاز و سیستان و بلوچستان با کسب 18 امتیاز به ترتیب در مکان دوم و سوم قرار گرفتند.کاپ اخلاق ششمین دوره مسابقات بوکس نوجوانان قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان بانه به تیم بوکس استانکردستان اختصاص یافت و علیرضا گراوند بوکسور وزن 57 کیلوگرم از استان لرستان به عنوان تکنیکی ترین ورزشکار این دوره از رقابت ها کاپ تکنیک را کسب کرد.در پایان این مسابقات بوکسورهای نوجوان فینالیست و نفرات برتر در اوزان مختلف توسط کمیته فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت می‌شوند.

در ششمین دوره رقابت‌های بوکس رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور/ بوکسورها ی ایلامی مدال های نقره و برنز انفرادی را از آن خود کردند

 خبرگزاری تسنیم: در ششمین دوره رقابت‌های بوکس رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور بوکسورهای ایلامی مدال های نقره و برنز انفرادی را از آن خود کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان ایلام، ششمین دوره مسابقات بوکس نوجوانان پسر قهرمانی کشور از 23 لغایت 28 مردادماه، به مدت پنج روز در سالن ورزشی شهید صفری شهرستان بانه برگزار و با شناخت نفرات و تیم های برتر این دوره از رقابت ها، پایان یافت. تیم اعزامی بوکس استان ایلام به این مسابقات صاحب دو عنوان انفرادی شد در وزن 48 کیلوگرم علی کریمی صاحب مقام دوم و در وزن به اضافه 80 کیلوگرم امیرحسین شیدرنگ مقام سوم را بدست آوردند. در این مسابقات 258 بوکسور در قالب 34 تیم از 31 استان سراسر کشور در 13 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند. در رده بندی تیمی استان لرستان با کسب 26 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های تهران با کسب 19 امتیاز و سیستان و بلوچستان با کسب 18 امتیاز به ترتیب در مکان دوم و سوم قرار گرفتند.

لرستان قهرمان ششمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد .

 

 مسابقات از 23 مرداد در سالن ورزشی شهید صفری بانه آغاز شده بود .
در رقابت های تیمی : لرستان با کسب 26 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت ، تیم های تهران با کسب 19 امتیاز و سیستان و بلوچستان با کسب 18 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند .
در این رقابتها 258 بوکسور در 34 تیم از 31 استان سراسر کشور در 13 وزن رقابت کردند . 
در وزن 46 کیلوگرم علی قاسم آبادی از گلستان ، 48 کیلوگرم محمد امین ظفری از چهارمحال و بختیاری ، 50 کیلوگرم عرفان جمال زهی از سیستان و بلوچستان ، 52 کیلوگرم امیررضا محمدی از لرستان ، 54 کیلوگرم محمد امین کرد از سیستان و بلوچستان ، 57 کیلوگرم علی ایران منش از کرمان ، 60 کیلوگرم علیرضا محمدی از مازندران، 63 کیلوگرم علی مهران فر از کهگیلویه و بویر احمد ، 66 کیلوگرم جواد سلیمان زاده از آذربایجان شرقی ، 70 کیلوگرم امیر مرتضی پور موحد از قزوین ، 75 کیلوگرم علیرضا گراوند از لرستان ، 80 کیلوگرم مرتضی الماسی از لرستان و در وزن 80+ کیلوگرم سیدمحمدرضا قریشی از گیلان عنوان قهرمانی را کسب و نشان طلا را بر گردن آویختند .کاپ اخلاق ششمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور به تیم بوکس استان کردستان اختصاص یافت و علیرضا گراوند بوکسور وزن 57 کیلوگرم از استان لرستان به عنوان تکنیکی ترین ورزشکار این دوره از رقابت ها معرفی شد.