مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

احدی: قضاوت انتخابی وزن 81 کیلوگرم بوکس عادلانه بود/ با رأی داوران موافق هستم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: قضاوت در انتخابی وزن 81 کیلوگرم عادلانه بود و داوران به درستی به روزبهانی رأی دادند.
به گزارش خبرگزاری فارس، انتخابی تیم ملی بوکس هفته گذشته برگزار و اسامی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون معرفی شد و در وزن 81 کیلوگرم که محمد ستارپور و احسان روزبهانی حضور داشتند، قرار شد که روز 27 مردادماه انتخابی بین این دو نفر برگزار شود تا تکلیف بوکسور وزن 81 کیلوگرم اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون مشخص شود. سرانجام روز دوشنبه احسان روزبهانی با شکست محمد ستارپور با نتیجه 2 بر یک به عنوان نماینده وزن 81 کیلوگرم انتخاب و جواز حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون را کسب کرد، اما محمد ستارپور نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم‌ ملی بوکس مدعی شده که انتخابی تیم ملی با قضاوت داوران کم تجربه برگزار شده و به هیچ عنوان قضاوت عادلانه نبود.اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به انتقاد محمد ستارپور، اظهار داشت: نفراتی که روز انتخابی تیم ملی در وزن 81 کیلوگرم در سالن حضور داشتند همه از کارشناسان اهل فن و داوران خوب کشورمان بودند که در پایان مسابقات همه به برتری روزبهانی رای دادند. به اعتقاد من داوران هم به خوبی قضاوت کردند و قضاوت کاملا عادلانه بودسرمربی تیم ملی در ادامه گفت: همیشه در پایان هر مبارزه‌ای حرف و حدیث به وجود می‌آید و اعتراض ستار‌پور هم طیبعی است، چرا که او شکست خورده و حضور در بازی‌های آسیایی را از دست داده و از این موضوع ناراحت است که چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است. ناگفته نماند که هر دو بوکسور خیلی خوب مبارزه کردند، اما روزبهانی یک مقدار به بازی مسلط‌ بود.وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده به عنوان سرمربی تیم ملی نظر داوران را قبول دارم و هیچ گونه حق خوری در انتخابی وزن 81 کیلوگرم نشد. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.