مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

طی مصاحبه با پایگاه رزم نیوز حسینی: پول داشته باشیم، خیلی کارها را انجام می دهیم


دانشمندفر: به حاج آقا ناطق پیشنهاد شدم
فرج‌زاده: دیگر در کمیته استان‌ها و سرپرست جوانان مسئولیتی ندارم

مربی کوبایی برای تیم های پایه می آید
اگر بخواهیم مربی خارجی بیاوریم، این مربی را از کوبا خواهیم آورد. البته این مربی قرار است در تیم های پایه کار کند.
تنها مشکل ما بودجه است
حاج آقا درست می گویند. تنها مشکل ما بودجه است. اگر این معضل را نداشته باشیم، خیلی از کارها را می توانیم انجام دهیم.

می توانیم در المپیک ۲۰۱۶ مدال بگیریم
در المپیک ۲۰۱۲ لندن تا یک قدمی کسب مدال پیش رفتیم. اگر امکانات داشته باشیم و بوکسورهای ما بیشتر میدان ببینند، می توانیم در المپیک ۲۰۱۶ مدال بگیریم.

۲ تیم ۱۰ نفره داریم، نه ۲ تیم ملی
در مورد تشکیل ۲ تیم ملی باید بگویم همیشه ۳۰ بوکسور در اردوها حضور دارند. اما الان ۲ تیم ۱۰ نفره داریم.

۳ تیم برای لیگ معنایی ندارد
به خاطر مشکلات مالی و این که کسی پولی ندارد، ۳ سال است لیگ برگزار نشده است. ۳ تیم برای لیگ معنایی ندارد.

دانشمندفر: به حاج آقا ناطق پیشنهاد شدم
بنده برای دبیری فدراسیون به حاج آقا ناطق پیشنهاد شدم تا ابتدا به صورت آزمایشی و بعد تمام وقت در خدمت فدراسیون باشم.

فعلا اردوی تیم ملی ۲۱ روزه است
اولین مرحله اردوی تیم ملی به مدت ۲۱ روز ادامه خواهد یافت که ۱۰ نفر برتر مسابقات کشوری اخیر به همراه ۱۴ بوکسوری که در تیم ب حضور دارند، در اردو حضور خواهند داشت. ضمن اینکه تعدادی نیز با نظر کمیته فنی در تمرینات شرکت خواهند کرد.
اعزام به بلغارستان را پیش بینی کرده ایم

برای حضور پر قدرت در مسابقات جهانی قطر که میدانی برای کسب سهمیه المپیک برزیل است، تورنمنت بلغارستان را جزو برنامه های تیم ملی در نظر گرفته ایم.
قاسمی پور می تواند کاندیدا شود

“امین قاسمی پور” سرپرست هیات استان گیلان شد تا مقدمات برگزاری مجمع را فراهم کند. البته اگر بخواهد، می تواند کاندیدا هم بشود. این دیگر نظر خودش است.
فرج‌زاده: دیگر در کمیته استان‌ها و سرپرست جوانان مسئولیتی ندارم
قبلا در کنار مسئولیت در روابط عمومی، مسئول کمیته استان ها و همچنین سرپرست تیم ملی جوانان هم بودم که در حال حاضر فقط در روابط عمومی فدراسیون مشغول به کار هستم.

تعاملی سازنده با رسانه ها حتی با منتقدان داریم
در کمیته روابط عمومی تمامی سعی بنده این است که تعاملی سازنده با رسانه ها حتی با آنهایی که بعضا از فدراسیون انتقاد می کنند و یا حتی به قول حاج آقا بد هم می گویند و می نویسند، داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.