مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

مصدومیت بینی‌ام باعث شده صورتم شرایط خوبی نداشته باشد


روزبهانی: به خاطر سرماخوردگی ناچارم استراحت کنم/ حتما از لحاظ بدنی افت خواهم داشتدارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: سرماخوردگی پیش از اعزام به مسابقات بوکس حرفه‌ای جهان باعث شد نتوانم تمریناتم را پیگیری کنم و قطعا از لحاظ بدنی افت خواهم داشت.به گزارش خبرگزاری فارس، دور چهارم مبارزات بوکس حرفه‌ای جهان روز جمعه 10 بهمن در صوفیه بلغارستان با حضور بهترین های جهان و زیر نظر فدراسیون جهانی بوکس آماتور برگزار خواهد شد و احسان روزبهانی دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی اینچئون در وزن 81- کیلوگرم برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو روز سه شنبه راهی محل برگزاری مسابقات می‌شود.احسان روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط فعلی خود پیش از اعزام به این رقابت‌ها، اظهار داشت: پس از بازگشت از سومین مرحله مسابقات لیگ جهانی بعد از استراحتی کوتاه تمریناتم را به صورت حرفه‌ای زیر نظر اکبر احدی و دکتر بهرامی نژاد پیگیری کردم، اما متاسفانه طی یکی دو روز گذشته در آستانه اعزام به این رقابت‌ها سرما خورده‌ام و ناچارم استراحت کنم.وی در ادامه خاطر نشان کرد: از اینکه در آستانه اعزام به این رقابت‌ها نمی‌توانم تمرین کنم؛ نگرانم چرا که باید در شرایط آمادگی قرار داشته باشم، اما متاسفانه با سرماخوردگی شدیدی که دارم نمی‌توانم تمرین کنم. از سوی دیگر با آسیب دیدگی که در تمرینات از ناحیه بینی برایم رخ داده صورتم وضعیت خوبی ندارد. به هر حال امیدوارم که هر چه زودتر شرایطم برای حضور در مسابقات فراهم شود.روزبهانی در ادامه خاطر نشان کرد: در طول این مدت سه مبارزه در لیگ جهانی داشته‌ام که در مبارزه اول نماینده ازبکستان را شکست دادم و در مبارزه دوم مقابل بوکسور روسیه شکست خوردم، در سومین مبارزه خود مقابل "فرانسیس بودریکو" از فرانسه توانستم به برتری برسم و حالا برای کسب سهمیه المپیک نیاز به موفقیت در مرحله آخر را دارم.دارنده نشان برنز بازی‌های آسیای اینچئون در پایان خاطر نشان کرد: یکی دو روز دیگر باید استراحت کنم و به همین دلیل تمریناتم را نمیتوانم پیگیری کنم. قطعا از لحاظ بدنی افت خواهم داشت اما سعی میکنم که خیلی از لحاظ بدنی افت نداشته باشم. امیدوارم که تا قبل از آغاز مسابقات مشکلم حل شود.روزبهانی روز جمعه 10 بهمن ماه با نماینده ای از جزیره موریس مبارزه خواهد بود که در صورت پیروزی سهمیه حضور در المپیک 2016 ریو را کسب خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.